hiszti on.
következõ bejegyzésünk megtekintését tizenkét éven aluliak számára nagykorú felügyelete mellett ajánljuk.
az összes faszom teli van már a "fújhülyemarketingesek" meg a "lõjünkmindenmarketingestadunába" típusú faszságokat szajkózó beszûkült idióta seggfejek hisztériáival. tisztázzunk pár dolgot:
- ha egy szar reklámanyagot látsz, bármilyen formában, akkor ne a marketingest vedd elõ a szegényes fogalomtáradból hanem elsõsorban a kreatívot baszki, a mûvészlelket, mert az csinálta, meg a megrendelõt, mert az rábólintott és elfogadta, és csak ezek után a marketingest, aki a kettõ között közvetített.
- a média az nem marketing, csak a két terület találkozik néha. tévé nemegyenlõ marketing, értem?
- nem az a hülye, aki szart árul, hanem aki megveszi. unom a folyamatos sípolást, hogy a csúnyagonosz marketingesek kifõzik a nagyüstben és jól eladják nekünk, pedig nekünk olyan nem is kell. akkor NE VEDD MEG bazmeg. sehol, érted, sehol a világon nem létezik olyan üzlet, ahol gyakorlóba öltözött, fekete maszkos marketingesek állnak a polcok mellett egyik kezükben bozótvágóval, a másikban shotgunnal és mindenkinek, aki arra jár, golyót röpítenek a fejébe, ha nem veszi meg a cuccot.
az emberek nagyon szívesen hárítják a felelõsséget (ne rinyálj, igen, én is), nagyon szeretnetnek mást okolni a saját ostobaságuk miatt és mindig kényelmes megoldás egy aktuális közellenség, akit lehet utálni meg leköpni. volt ilyen régen a református, a zsidó, a boszrkány, az osztrák, a francia, legutóbb a burzsoá meg a kapitalista, manapság a marketinges a fõmumus. vállald a felelõsséget a saját döntéseidért, akkor is, ha szarok, ne nyígjál, hogy marketinges sátánfajzatok, mert arconbaszlak. miért, ha azt mondják, ugorj a kútba, beleugrasz talán? neeem, annyira hülye azért nem vagy, mi? kicsiben ez miért nem megy, hm?
gondolkodjatok már az istenit.
hiszti off.
következõ bejegyzésünk megtekintését tizenkét éven aluliak számára nagykorú felügyelete mellett ajánljuk.
az összes faszom teli van már a "fújhülyemarketingesek" meg a "lõjünkmindenmarketingestadunába" típusú faszságokat szajkózó beszûkült idióta seggfejek hisztériáival. tisztázzunk pár dolgot:
- ha egy szar reklámanyagot látsz, bármilyen formában, akkor ne a marketingest vedd elõ a szegényes fogalomtáradból hanem elsõsorban a kreatívot baszki, a mûvészlelket, mert az csinálta, meg a megrendelõt, mert az rábólintott és elfogadta, és csak ezek után a marketingest, aki a kettõ között közvetített.
- a média az nem marketing, csak a két terület találkozik néha. tévé nemegyenlõ marketing, értem?
- nem az a hülye, aki szart árul, hanem aki megveszi. unom a folyamatos sípolást, hogy a csúnyagonosz marketingesek kifõzik a nagyüstben és jól eladják nekünk, pedig nekünk olyan nem is kell. akkor NE VEDD MEG bazmeg. sehol, érted, sehol a világon nem létezik olyan üzlet, ahol gyakorlóba öltözött, fekete maszkos marketingesek állnak a polcok mellett egyik kezükben bozótvágóval, a másikban shotgunnal és mindenkinek, aki arra jár, golyót röpítenek a fejébe, ha nem veszi meg a cuccot.
az emberek nagyon szívesen hárítják a felelõsséget (ne rinyálj, igen, én is), nagyon szeretnetnek mást okolni a saját ostobaságuk miatt és mindig kényelmes megoldás egy aktuális közellenség, akit lehet utálni meg leköpni. volt ilyen régen a református, a zsidó, a boszrkány, az osztrák, a francia, legutóbb a burzsoá meg a kapitalista, manapság a marketinges a fõmumus. vállald a felelõsséget a saját döntéseidért, akkor is, ha szarok, ne nyígjál, hogy marketinges sátánfajzatok, mert arconbaszlak. miért, ha azt mondják, ugorj a kútba, beleugrasz talán? neeem, annyira hülye azért nem vagy, mi? kicsiben ez miért nem megy, hm?
gondolkodjatok már az istenit.
hiszti off.